28 December 2012

2012 Yang Best Part-1


Assalamualaikum, rasanya dekat sebulan Luqman tak update blog nih :') . Lagi beberapa hari je lagi kita akan mengakhiri tahun "2012" yang sungguh indah ni :) , dan kita akan mula bersekolah semula..waa! tak sabarnya nak sekolah..Luqman harap dapat masuk Kolej Ert Vokasional dan amik jurusan Seni Kulinari..hmm..kalau tak dapat masuk, terpaksalah sambung belajar dekat Alam Damai tuh :'( . Pmr dah lepas dan Luqman malas nak sebut keputusan tuh :'D  bak kata orang tua "Perkara Yang Lepas Tok Sah di Konang" hehe..lupa nak tanya korang pasal gambar dekat atas tuh~ , Comel tak?? kalau tak comel korang memang buta la..sebab budak tu pemenang bayi tercomel hospital KL hoho..hehe..banggo Eden.

Gambar ni diambil waktu sepupu Luqman kahwin..cun gila bini dia..dia pun cun jugak tapi tak se- "Cun" bini dia hehe :') rindu dekat sepupu Luqman yang lain..yelaa sebab kitorang jumpa waktu dekat rumah nenek..tu pun kalau ada majlis yang besar or makan besar keluarga..hmm..tarik nafas dan hembus untuk tahun "2013" yang akan datang..harap-harap lebih baik :')

bawah ni gambar terbaru Luqman untuk tahun 2012 

Comel ke?? nenek Luqman asyik kata gambar ni comel..hoho gurau je :') 

 Okay,adik Luqman pelik tengok Luqman Syok sendiri amik gambar hoho. -..-





2012 juga membuatkan Luqman lebih matang sebab Luqman dah start bekerja :) , dan Luqman dah pandai simpan duit,berdiet,berjimat,bersabar dan macam2 lagi lah~ dan Luqman harap 2013 akan membuatkan Luqman lebih matang dan berjaya "AMIN"

Luqman juga akan berdoa agar kawan-kawan Luqman akan terus bersama Luqman..Auni,Najwa..aku harap korang akan tetap ingat akau walaupun korang dah pindah dekat Johor tu okay :') sayang korang #Jangan Geli Sangat Okay~~